Országos kompetenciamérés 2021
_______________________________________________________________________________________
FIT-jelentés
Telephelyi jelentés
Összefoglalás
Szendehelyi Német Nemzetiségi Általános
Iskola
 2640 Szendehely, Szabadság utca 2-4.
OM azonosító: 032280 Telephely kódja: 001
_______________________________________________________________________________________
FIGYELEM! Kérjük, tartsa szem előtt, hogy a 2020/2021. tanévtől a képzési formák megváltoztak. A jelentésben szereplő technikumi elnevezésű viszonyítási csoportba a technikumi képzés és a szakgimnáziumi képzés tartozik. A szakképző iskolák viszonyítási csoportba a szakképző iskolai képzés, a szakközépiskolai képzés és a szakiskolai képzés tartozik.
Az emberi erőforrások minisztere 5/2020. (III. 19.) EMMI határozata értelmében a 2019/2020. tanévi országos kompetenciamérés elmaradt, így nem érhetők el a 2020. évi mérési eredmények.
Összefoglalás
A telephely létszámadatai
| 
 Évfolyam  | 
 Képzési forma  | 
 
  | 
 Tanulók száma  | 
 
  | 
|
| 
 Összesen  | 
 A jelentésben szereplők  | 
 CSH-indexszel rendelkezők  | 
 A 2019-es eredménnyel is rendelkezők  | 
||
| 
 6.  | 
 Általános iskola  | 
 22  | 
 21  | 
 18  | 
 -  | 
| 
 8.  | 
 Általános iskola  | 
 25  | 
 24  | 
 13  | 
 24  | 
Piros szín jelzi, ha valamely évfolyamon és képzési formában a telephely CSH-indexe vagy a 2019-es eredmények alapján a várható eredmény nem becsülhető megbízhatóan.
Átlageredmények
| 
 Mérési terület  | 
 Évfolyam  | 
 Képzési forma  | 
 Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)  | 
|||||
| 
 A telephelyen  | 
 Országos  | 
 Az első viszonyítási csoport  | 
 A második viszonyítási csoport  | 
|||||
| 
 Neve  | 
 Eredménye  | 
 Neve  | 
 Eredménye  | 
|||||
| 
 Matematika  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 1477 (1439;1516)  | 
 1468 (1467;1470)  | 
 Községi ált. isk.  | 
 1428 (1426;1429)  | 
 Közepes községek ált. isk.  | 
 1425 (1423;1427)  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 1649 (1590;1711)  | 
 1609 (1608;1610)  | 
 Községi ált. isk.  | 
 1548 (1546;1550)  | 
 Közepes községek ált. isk.  | 
 1541 (1538;1544)  | 
|
| 
 Szövegértés  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 1537 (1472;1598)  | 
 1478 (1477;1479)  | 
 Községi ált. isk.  | 
 1427 (1425;1429)  | 
 Közepes községek ált. isk.  | 
 1421 (1418;1423)  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 1667 (1596;1737)  | 
 1590 (1589;1591)  | 
 Községi ált. isk.  | 
 1523 (1521;1525)  | 
 Közepes községek ált. isk.  | 
 1515 (1513;1518)  | 
|
A telephely eredményénél szignifikánsan alacsonyabb az adott érték
A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott értéktől
A telephely eredményénél szignifikánsan magasabb az adott érték
A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében
| 
 Mérési terület  | 
 Évfolyam  | 
 Képzési forma  | 
 A tényleges eredmény a várhatóhoz képest  | 
|
| 
 Országos regresszió alapján  | 
 A megfelelő képzési forma/településtípus telephelyeire illesztett regresszió alapján  | 
|||
| 
 Matematika  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 -  | 
 -  | 
|
| 
 Szövegértés  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 -  | 
 -  | 
|
A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál
A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól
A telephely eredménye szignifikánsan gyengébb a várhatónál
 A telephely eredménye a tanulók korábbi eredményének tükrében
| 
 Mérési terület  | 
 Évfolyam  | 
 Képzési forma  | 
 A tényleges eredmény a várhatóhoz képest  | 
|
| 
 Országos regresszió alapján  | 
 A megfelelő képzési forma/településtípus telephelyeire illesztett regresszió alapján  | 
|||
| 
 Matematika  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 -  | 
 -  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 
  | 
 
  | 
|
| 
 Szövegértés  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 -  | 
 -  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 
  | 
 
  | 
|
A telephely eredménye szignifikánsan magasabb a várhatónál
A telephely eredménye nem különbözik szignifikánsan a várhatótól
A telephely eredménye szignifikánsan gyengébb a várhatónál
A telephely eredménye az eddigi kompetenciamérésekben
| 
 Mérési terület  | 
 Évf.  | 
 Képzési forma  | 
 Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)  | 
 
  | 
||
| 
 2021  | 
 2019  | 
 2018  | 
 2017  | 
|||
| 
 Matematika  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 1477 (1439;1516)  | 
 1518 (1464;1568)  | 
 1603 (1508;1720)  | 
 1432 (1363;1534)  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 1649 (1590;1711)  | 
 1548 (1462;1624)  | 
 1656 (1543;1817)  | 
 1748 (1663;1825)  | 
|
| 
 Szövegértés  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 1537 (1472;1598)  | 
 1584 (1512;1657)  | 
 1550 (1467;1649)  | 
 1450 (1366;1596)  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 1667 (1596;1737)  | 
 1569 (1438;1674)  | 
 1581 (1476;1687)  | 
 1681 (1610;1766)  | 
|
A 2021. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb
A telephely 2021. évi eredménye nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől
A 2021. évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan gyengébb
Az alapszintet el nem érő tanulók aránya
| 
 Mérési terület  | 
 Évfolyam  | 
 Képzési forma  | 
 Alapszint  | 
 Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%)  | 
||
| 
 A telephelyen  | 
 Országosan  | 
 A megfelelő képzési típusban/településtípusban  | 
||||
| 
 Matematika  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 3. képességszint  | 
 38,1  | 
 44,5  | 
 55,2  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 4. képességszint  | 
 33,3  | 
 42,5  | 
 56,4  | 
|
| 
 Szövegértés  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 3. képességszint  | 
 9,5  | 
 25,9  | 
 35,2  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 4. képességszint  | 
 20,8  | 
 30,2  | 
 43,2  | 
|
A minimum szintet el nem érő tanulók aránya*
| 
 Mérési terület  | 
 Évfolyam  | 
 Képzési forma  | 
 Minimum szint  | 
 A minimum szint alatt teljesítő tanulók aránya (%)  | 
||
| 
 A telephelyen  | 
 Országosan  | 
 A megfelelő képzési típusban/településtípusban  | 
||||
| 
 Matematika  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 2. képességszint  | 
 0  | 
 15,9  | 
 23,0  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 3. képességszint  | 
 0  | 
 19,4  | 
 28,7  | 
|
| 
 Szövegértés  | 
 6.  | 
 ált. isk.  | 
 2. képességszint  | 
 0  | 
 6,2  | 
 9,4  | 
| 
 8.  | 
 ált. isk.  | 
 3. képességszint  | 
 0  | 
 11,3  | 
 17,6  | 
|
* Ez az arányszám a jelentésre jogosult és nem a jelentésben szereplő tanulók létszámaira vonatkozik.